BESPLATNA DOSTAVA ZA NARUDŽBE PREKO 40,00 € (301,98 KN).

Dostava

Proces obrade narudžbe počinje onog trena kada Ljekarna putem svoje Internet trgovine zaprimi narudžbu te potvrdu uspješno izvršene transkakcije.

Dostava se vrši putem kuririske službe GLS. Trošak dostave na području Republike Hrvatske (plaćanje karticom ili uplatnicom) iznosi 4,00 € (30,14 kn), a ukoliko se plaća pouzećem onda je trošak dostave 4,65 € (35,04 kn).
Dostava u inozemstvo se posebno naplaćuje.
Besplatna dostava je za narudžbe preko 40,00 € (301,38 kn) za pakete do 3kg.

• Za online transakcije (kartično poslovanje) proces obrade narudžbe započinje isti radni dan.
• Za plaćanja općom uplatnicom, virmanom te internet bankarstvom, proces obrade narudžbe započinje nakon knjiženja uplaćenih sredstava na žiro račun Ljekarne. U pravilu radi se o sljedećem radnom danu.
• Za odabir opcije plaćanja pouzećem, proces obrade narudžbe započinje po primitku narudžbe

Ako neke od naručenih proizvoda trenutno nemamo na zalihi ljekarne i nije ga moguće nabaviti, o tome ćemo Vas obavijestiti i Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili ga zamijeniti raspoloživim proizvodom.

Nakon zaprimanja uplate ili potvrde o uplati, Ljekarna se obvezuje poslati narudžbu u najkraćem mogućem roku. Ukoliko to iz određenih razloga nije moguće, Ljekarna se obvezuje obavijestiti Korisnika o novom terminu dostave.

Online Ljekarna Hanžić - Ljekarna Zagreb - Dostava
Ljekarna se obavezuje adekvatno zapakirati proizvod za prijevoz robe. Pod adekvatnim pakiranjem proizvoda podrazumijeva se stavljanje proizvoda u odgovarajuću ambalažu (omot, kutiju i sl.) zbog sprečavanja oštećenja ili umanjenja njenog sadržaja. Pakiranje mora odgovarati sadržaju i obliku pošiljke, veličini, masi i vrijednosti proizvoda te uvjetima i duljini relacije na koji se prenosi.

ISPORUKA

Ljekarna narudžbe šalje radnim danom od ponedjeljka do petka. Vrijeme slanja i dostave je 3 do 5 radnih dana. Isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.

Prilikom narudžbe, u koraku „Odaberite način dostave“, Korisnik može navesti unutar kućice „NAPOMENA“ želi li dostavu na određeni datum ili u određeno vrijeme. Ljekarna će prenijeti napomenu kurirskoj ili dostavnoj službi, međutim Ljekarna nije odgovorna za daljnje postupanje kurirske ili dostavne službe.

Nakon što kurirska ili dostavna služba koja vrši dostavu zaprimi pošiljku, Ljekarna više nije odgovorna za daljnji tijek isporuke i moguća kašnjenja koja mogu nastati. Ukoliko su učestala kašnjenja isporuke, Ljekarna može promijeniti kurirsku ili dostavnu službu zaduženu za isporuke narudžbe.

Za kvalitetniju komunikaciju između Korisnika i kurirske ili dostavne službe oko termina dostave, Ljekarna može kurirskoj ili dostavnoj službi predati broj mobitela i adresu Korisnika.

Izdvojeni proizvodi